2009年7月24日星期五

写d嘢

就系想写d野喺度
但系唔知写咩~~
o(︶︿︶)o

5 条评论:

  1. 服左你 ,甘都得~ 哈哈!加油大肚婆,仲有bb仔 =)

    回复删除
  2. 你不就写下你的幸福小故事咯~

    回复删除
  3. feeling
    当然我呢篇嘢好过神经熊猫anvil果6个点啦~~哈哈

    govil
    我怕我会晒死你们!!wahaha~~

    回复删除
  4. 不相伯仲,五十步笑百步哦~~ 你都够胆罗熊猫智黎同自己比~~ 笑甩人地牙啦~~ 哈哈!

    我地真系唔怕晒,你够胆就放马过来,晒死我地啦!如果俾你幸福晒下都会死,听日报纸上头版左啦!! 哈哈!

    回复删除
  5. 就系想写d野喺度
    但系唔知写咩~~

    学你=。=

    回复删除